Sunday 7 October 2012

VCO kurangkan masalah keputihan wanita.

Assalamualaikum ~

Korang ada masalah keputihan tak..? Banyak atau sikit..?  Setiap wanita  mesti ada masalah keputihan samada sikit atau banyak. Ada yang takde masalah langsung..  Tapi tak semua masalah keputihan tu normal ye anak-anak ..



Saya sendiri ada masalah keputihan. Walaupun tak teruk, tapi still, ianya sangat teramat merimaskan ! Mula-mula lepas amal VCO saya tak sedar yang masalah keputihan saya hilang~ memang langsung tak perasan panty dah bersih dari keputihan. Tapi bila ada customer bagitahu yang keputihan dorang hilang lepas amal VCO, baru saya perasan yang keputihan saya pun dah xde ! bersih ! :D Saya memang excited habis ~ Bila ada customer yang nak ambil femme vita sebab masalah keputihan, saya sekat dulu. Saya suruh dia cuba VCO dulu sebab memang terbukti dengan mengamalkan VCO, InsyaAllah masalah keputihan hilang ! 

Tak caya..? ni saya ambil salah satu testi dari kawan saya sendiri. Dia baru je amal VCO + Collagen ni. Tu pun sebab masalah jerawat. Tapi jangan tak tahu, khasiat VCO ni meluas.. bukan tertumpu pada wajah je taw !



Setiap kali dapat testi, rasa syokkk sangat3... InsyaAllah saya akan sentiasa ambik tahu update terbaru customer2 tersayang~ hehe... Apa-apa pun, amalkan dulu ye anak-anak ~ Tapi kalau badan korang banyak toksin, maybe kesan dia agak lambat, sebab VCO akan buang segala radikal dan toksin dalam badan. So, bersabar ye ~ :)


Berminat ke..? PM saya sekarang ! Fb @ SMS saya di : 0139101810

Happy Shopping peeps ! :)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...