Monday 11 February 2013

Pure Marine Kolagen- Ibu kolagen

Assalamualaikum.... 


Hari ni nak bercerita sikit pasal Pure Marine Collagen. PMC ni pada mulanya saya agak ragu2 nak jual, apatah lagi nak try makan dan amalkan.. Rasa macam konfius, best ke..? Rasa macam mana..?. Tapi Alhamdulillah, di cuba jugak untuk jual dan amalkan... Saya sangat berpuas hati, setakat ni apa2 produk yang saya cuba, menjadi dengan saya. Saya amalkan minum pagi dan petang  dan jadikan PMC sebagai masker. Dalam 3 hari, jerawat 3 biji yang baru je tumbuh ( entah dari mana tetiba tumbuh plak.. hadoiii) dah semakin pudar, pudar dan pudar !! ^_^ 

Kalau korang nak tahu, masker PMC ni cepat je keringkan dan pudarkan parut jerawat... kalau diamalkan tiap malam.. haishh.. meletups makjah~ ahaks...  Masa rebus tu, saya letak daun pandan banyak2.. sebab nak hilangkan bau tu.. Yelahh.. kalau bau, macam mana nak minum..? hehe.. 



Lepas tu, sejukkan dan kemudian simpan dalam bekas and letak je dalam peti ais.. Saya letak perisa ribena, sebab rasa macam sesuai je dengan PMC ni, (tanpa letak gula) dan memang sesuai dan best ! hehe.. Kalau nak letak rosselle boleh tak..? Mestilah boleh ! lagi sesuai... 

Saya masukkan testimoni sikit ye..

Testimoni 1


Haaa... sebelum terlupa.. Lepas makan PMC ni kan... (tak tahulah kalau perasan sendiri..hewhew) tapi, korang akan rasa macam sensasi putih2 n cerah je kulit.. takdelah jadi macam Adira, tapi adalah perubahannya.. hehe...Boleh tanya adik saya perasaan macam mana sebab ramai tegur dia makin cerah. Tapi apa-apa pun, PMC ni memang best... Korang boleh cuba pakai dengan sabun gluta kojic.. sebab saya dah tak beli apa2 pencuci muka.. dah 3 bulan setia dengan sabun ni, dan Alhamdulillah, sesiapa yang pakai dan setia je boleh tahu macam mana perubahan pada kulit.. hehe ^^

Sekarang ni tiada promosi, promosi Inchloss dah taman 11 hb .. nanti apa2 update tentang promosi, boleh tgk sini ye.. tak pun boleh add fb atau like page ni --> Surf To shop

Kalau nak order, tanya or apa-apa je.. PM kat Fb or SMS je 0139101810.. InsyaAllah saya akan layan anda dengan sesegera mungkin... Terima kasih kerana memilih kami ^^

Terima kasih kerana memilih kami sbg online shop anda ^^

Pasni, kami akan bukak butik jual jubah, abaya , niqab dan sebagainya, insyaAllah... stay tune ! ^^



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...