Thursday 20 December 2012

Cadangan 3 produk kecantikan untuk korang.

Assalamualaikum semua..

Kebanyakan yang pm or sms saya cakap dorang ada masalah kulit kering, berjerawat, parut jerawat, jeragat dan kulit berminyak... Sebenarnya saya sangat2 rekemen 3 produk ni dan saya rasa sangat berkesan pada saya dan mungkin pada korang jugak! sungguh ! 

1. Felinna PMCVC


Apa yang best tentang produk ni..? Dalam ni ada ibu kolagen, vitamin C, ekstrak citrus , gluta.. Hasilnya, saya rasa bekas jerawat makin pudar. Seolah2 pudar dari dalam.. paham x..? entahla nak terangkan macam mana.. tapi itulah yang saya rasa.. Saya consume tak sampai sebulan pun lagi...Tapi hasil memang sangat2 puas hati..kulit jadi tak kering sangat :)

Harga : RM85/30 biji

2. VCO Liquid Catalyst



Yang ini saya setia sampai sekarang.. Dulu memang saya consume yang softgel, tapi sebab selalu ada masalah stok, saya stop dan cari altenatif lain dengan makan PMCVC .hehe... Sebab apa saya still setia sapu vco ni..?, sebab... menda alah nilah yang mempercepatkan lagi penghapusan jerawat dan bekas jerawat. Kalau dulu berbulan2 jerawat /bekas jerawat bermukim kat muka, tapi sekarang habis lama satu minggu ! Memang terbaik minyak kelapa dara ni ~ Saya memang takkan tinggalkan VCO liquid nih.. I lap u lah ! heee :D

Harga : RM39.90


3. Sabun Gluta Kojic



Apa yang bestnya tentang sabun ni..? sekali pakai je, korang akan rasa kulit yang lembut dan halus sangat2 ! Bintik2 hitam pun cepat pudar.Setakat ni saya memang berpuas hati.. Lagipun sabun ni laku sangat2.. tiap hari ada je yang order.. sampai dalam sebulan tu 2-3 kali order.. order untuk saudara mara.. hehe.. Banyak respon positif.. tapi saya sendiri pun rasa sangat2 berpuas hati dengan sabun ni.. jujur saya cakap, lepas pakai sabun ni, korang akan rasa nak cuci muka je.. hehe.. Sekarang ada yang baru tau. ada tambahan kolagen... lagi3333 lah best kan ? :D

Harga : RM45



oke tu je lah yang saya nak kongsi.. tata


Happy shopping semua ! :))










No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...