Friday 7 December 2012

Cara makan PMCVC or apa2 supplementlah ! (TIPS)

Assalamualaikum semua.. :)

Hari ni macam rajin sikitlah nak taip2 ni kan.. So kita nak kongsi pasal cara berkesan pengambilan supplement ..

1. Jangan ambil waktu tengahari . Dalam sekitar pukul 11pagi - 2 petang ! Sebab apa..? Sebab time ni perut tersangat aktif. Jadi khasiat tak diserap.. kalau serap pun sikit je.

2. Seeloknya ambil sebelum tidur. Sebab apa..? Sebab time ni badan rehat.. Jadi tak guna banyak tenaga.. so senang perut kita nak tumpukan pada supplement tu je.. :D


3. Makan waktu pagi sebelum breakfast. Sebab apa..? sebab yang sama. Perut boleh tumpukan untuk proses khasiat dan kebaikan satu2 supplement tu ~ hehe..


Kalau korang ada masalah pasal kecantikan, nak dapat nasihat produk mana yang best or nak tanya pasal apa2 produk yang saya jual, do pm fb saya or just SMS 0139101810 . Saya sedia membantu anda, InsyaAllah ! :))

Saya ada promosi tau ! sabun gluta kojic dan felinna Vitamin C 5000mg+pure marine collagen.. Hanya Rm120 je ! tapi kalau beli 22 produk ni lah.. kalau beli 1-1 dapat harga asal balik. :)Jom dapatkan sekarang sementara promosi masih ada !!

sebab apa saya gabungkan 2 produk best ni..? sebab...kedua2 produk ni menggunakan Glutathione. Glutathione ni Mencerah, menyamaratakan tona kulit serta menyingkirkan toksin dan radikal bebas di dalam badan, seterusnya mengurangkan kedutan halus
, noda2 hitam dan pigmentasi.






DAPATKAN SEKARANG !! :)

hAPPY SHOPPING ! :))

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...