Thursday 20 September 2012

Cara pengambilan VCO untuk bayi baru lahir

Assalamualaikum ~~

Gembira sangat bila dapat tahu kawan baik itew dah pregnant.. Itew kan.. oke gedik cangat.. saya bagi dia VCO untuk dia amalkan. Saya doakan semoga dia dapat lahirkan baby yang shomel dan sihat.. Aamiinn~~

Haaa.. mesti ramai yang tak tahu bahawasanya bayi a.k.a baby boleh ambil VCO seawal kelahirannya. Jangan tak tahu, kandungan asid laurik dalam VCO adalah sama bagus dan baiknya dengan susu ibu. Tidak semua ibu dalam dunia ni berpeluang menyusukan bayi mereka.  Jadi saya syorkan untuk para ibu campurkan VCO kedalam susu botol bayi anda.

Cara pengambilan : Titiskan 3-4 titik VCO ke dalam susu botol. Goncang bersama susu.

Harus diingatkan, asid laurik yang terkandung dalam minyak kelapa dara adalah sama baik dengan susu ibu. Jadi, amat-amatlah digalakkan untuk anda titiskan VCO ke dalam susu tu..

Bagi bayi yang menyusu dada, juga digalakkan untuk bayi ambil vco. Ia merangsang tubuh kecil serta memberi kebaikan menyeluruh kepada bayi. VCO bersifat anti bakteria dan fungus dan sangat baik untuk bayi.

Cara pengambilan : Titiskan 1-2 titik vco pada jari anda, kemudian sapukan pada bibir bayi. Boleh sapu pada rambut dan sebagainya. :)



Pelbagai manfaat yang boleh kita ambil. Jadi terbukti kat sini, VCO daripada Catalyst ni bukan sahaja mencantikkan kulit, tapi multi fungsinya membuatkan saya berkali2 jatuh cinta ngan VCO ni..



Sebarang pertanyaan, order boleh hubungi :
(InsyaAllah harga yang menarik ditawarkan :) 


0139101810
@ email saya di : arda.catalyst@yahoo.com
@ layari fb saya : lovelychoco87@facebook.com


Happy Shopping ! ^___^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...