Thursday 20 September 2012

VCO amat baik untuk ibu mengandung

Assalamualaikum ~~

Soalan : Masa saya mengandung, boleh tak kalau saya ambil VCO..?




Jawapan : VCO atau virgin coconut oil adalah 100% asli dan organik dan amat digalakkan diambil sewaktu mengandung, bersalin dan dalam tempoh pantang.

Antara kelebihan VCO untuk preggy mom :)

::  VCO memberi tenaga dan mengurangkan masalah keletihan sepanjang mengandung
:: Anak yang bakal lahir akan memiliki kulit yang cantik.
:: Baby yang bakal lahir bebas dari jaundis/kuning.
:: Memudahkan proses bersalin.
:: Sistem penghadaman akan berjalan dengan lancar
:: Tiada masalah keputihan sewaktu hamil
:: Masalah stretch mark / kulit merekah dapat diatasi
:: Kulit akan bebas jerawat dan kurang berminyak walaupun perubahan hormon berlaku. :)


Untuk ibu yang lepas bersalin :

:: Kandungan asid laurik dalam VCO adalah sama baik dengan susu ibu.
:: Sebagai milk booster
:: Memberi tenaga dan kurangkan keletihan akibat berjaga sepanjang malam
:: Memberi manfaat yang bagus untuk baby





Hubungi saya sekarang !! 

0139101810
@ email saya di : arda.catalyst@yahoo.com
@ layari fb saya : lovelychoco87@facebook.com


Happy Shopping ! ^___^




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...