Tuesday 18 September 2012

Vitamin C 1000 mg !! Lebih baik dari injection !!

Assalamualaikum ~

Kalau malas nak buat mukadimah boleh ? sbb nak masuk point terus.. hehe..  Saya nak terangkan sikit tentang vitamin C yang saya jual ni.

Vitamin C yang saya jual ni adalah Vitamin C keluaran Syarikat PAHANG PHARMACY SDN.BHD . Supplier saya memang ambil secara pukal fresh2 dari farmasi sebab tu vitamin C ni lebih murah kalau nak dibandingkan dengan produk lain. Yang penting, ianya adalah 100% ascorbic acid secara automatiknya 100% halal ! Vitamin C keluaran Pahang Pharma ni, memang ada NO. KKM. Tak tahu No. KKM tu ape..? tu no. kementerian kesihatan Malaysia la syg~ hehe.. Kelebihan Vitamin C ni pulak  seperti kebanyakan vitamin C lain, ianya adalah cara terbaik untung selsema. Selain tu, vitamin C ni boleh buang toksin dalam badan tau ! Nanti saya terangkan dengan lebih lanjut tentang kebaikan Vitamin C di next entry okeh?

Orait, berbalik pada asal usul vitamin C tadi. Haaa.. sy memang susah nak caya Sebab kat sesuatu produk selagi saya tak siasat betul2. Alhamdulillah, saya berpuas hati.

Nah , ni adalah yang dicapture daripada laman web government :




Nama Syarikat : Pahang Pharmacy Sdn. Bhd
No. KKM : MAL06051404X



Oke, vitamn C yang saya repack adalah seperti berikut ye, anak-anak.. Hehe.. sememangnya saya suka kartun~ dan haruslah ada katun2 kat botol tu.. hewhewhew.. 




Oke, itu sahaja . 
Sebarang pertanyaan/ order, jangan segan silu utk pm saya di : 0139101810
atau emaill kn saja di alamat : arda.catalyst@yahoo.com
or add saya di f/b : lovelychoco87@facebook.com (utk tengok testimoni dan album)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...