Friday 28 September 2012

Yes ! Testimoni VCO + Collagen Catalyst !!

Assalamualaikum :)


Hari ni saya dapat testimoni daripada sepupu saya sendiri. Hari tu dia ada tanya saya, "VCO tu elok ke..? '' Saya pun terangkan daripada A-Z. Then dia decide nak try dulu. Tengok apa perubahan yang dia alami ! Hanya dalam satu malam sahaja ! Best kan..? kan? 






Sorry terpaksa censored sebab dia malu ! hikhik.. Eh paham ke idok..? Tu ganung language. Oke2, saya translate keh !

Aechakim(saya) : Kau pakai VCO sejak bila..?
Jerawat dah kecut ke..?
Kau sapu ke tak?

Sepupu : Sapu la..
Aku pakai malam tadi ..
Dah kecut dah hari ni..
Betul , tak tipu pun 



Oke, saya tersangat happy dapat testimoni macam ni. *break dance* oke. over,..

Korang pun ada masalah jerawat ke..? Olololo.. Jangan segan silu tanya saya taw !

Boleh email, sms or Pm kat fesbuk !

Email : arda.catalyst @yahoo.co
SMS : 0139101810
Fb : lovelychoco87@facebook.com



Happy shopping ! :)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...