Tuesday 18 September 2012

Kelebihan Vitamin C.. hot ! 1000mg

Assalamualaikum ~

Hot ! hot ! Vitamin C keluaran Pahang Pharma ni adalah 100% ascorbic acid tau. Pastu apa kelebihan ambik vitamin C ni..? Seperti yang kita tahu, kebanyakan orang yang ambik vitamin c semata-mata nak putih dan cantik. Tapi tahu tak korang yang vitamin C ada 1001 manfaat lain..? Vitamin C yang saya jual ni mengandungi 1000mg ! Memang best sebab tak perlu telan banyak-banyak. ! Perasan tak, artis-artis yang cucuk vitamin C memang kelihatan lebih putih dari dulu. Tapi mahal cik Jah, pastu sakit! Lebih baik kita amalkan makan vitamin C.. InsyaAllah.. akan nampak hasilnya :)

Oke, Antara kelebihan Vitamin C adalah :

# Menjadi antara cleaner terbaik dalam pembuangan/pembersihan toksin dalam badan. Dan ini tersangat bagus untuk perokok tegar.

# Ianya juga adalah antioksidant yg penting untuk menghalang penyakit kronok contohnya kanser. Selain tu, vitamin C juga akan bantu keluarkan interferon and adalah sangat2 penting untuk melawan kanser

#Vitamin C jugak meransang pertumbuhan collagen. Maka, luka akan sembuh dengan cepat, insyaAllah. Selain itu, collagen adalah struktur yang membantu menghasilkan sel tisu baru sebab tu pengamal vitamin C cerah dan cantik. :)

# Mengurangkan alahan.

# Vitamin terbaik diambil sewaktu demam dan selsema.

# menjadikan kulit lebih cerah dan sekata. 


Pengalaman sendiri, saya memang bila selsema je, saya akan susahkan ramai orang. Hehe. Sebab bila selsema, saya akan rasa tak larat (pada awal-awal selsema) dan memang susah sangat nak tidur. Saya pulak jenis bila sekali selsema, saya akan selsema sampai sebulan lebih. Memang terseksa ! tapi Alhamdulillah , sekarang kalau selsema pun kejap je. Saya memang amalkan makan vitamin C ni sebelum tidur selain VCO . Memang supplement terbaik yang saya ambil setakat ini.




Oke, itu sahaja . 
Sebarang pertanyaan/ order, jangan segan silu utk pm saya di : 0139101810
atau emaill kn saja di alamat : arda.catalyst@yahoo.com
or add saya di f/b : lovelychoco87@facebook.com (utk tengok testimoni dan album)




Happy reading and shopping peeps !! <3


Love, arda :)






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...